Щастието е в Свободата да избираш, а когато здравето е избор, божествената визия - съдба

Как да се храним след раждане за да отслабнем

Как да се храним след раждане за да отслабнем

Майчинството носи голяма радост и щастие, но и няколко излишни килограма. Не позволявайте на тази мисъл да добави още притеснения към вече натовареният ви график и безсънни нощи. Защото ние потърсихме най-добрите храни, които да ви върнат обратно във форма и да ви снабдяват със сила и енергия, защото те със сигурност ще са ви нужни.

Ключът към това да имате енергия е не само колко много или малко спите всяка нощ, а в това какво има във вашата чиния. Едно от основните неща, които здравословната диета може да направи, е да даде енергия на новите майки. Важно е да се консумира храна през целия ден, така че да получите достатъчно количество калории. Това ще ви даде дълготрайна сила да се грижите за вашето бебче и за самите себе си.

Когато ядете храни, богати на полезни хранителни вещества, ще забележите, че калориите ви изминават дълъг път. Ще се почувствате по-сити за по-дълго време и ще имате енергия, която ви е необходима за тези 3 часа сън на вечер. Ето и нашите предложения за това какъв тип храни трябва да консумирате, за да се чувствате и изглеждате добре:

  • Плодове и зеленчуци
  • Пълнозърнести храни
  • Протеини като: риба, говеждо и соеви храни
  • Млечни продукти – в случай, че кърмите, можете да си позволите да ги добавите към менюто си. Изберете обезмаслено или нискомаслено кисело мляко
  • Листни зеленчуци
  • Храни богати на желязо, особено ако страдате от анемия след раждането. Можете да го намерите в пълнозърнестите храни, сок от сливи, червено месо, черен дроб, птиче месо и в зеленчуци като: спанак, коприва, целина, аспержи, лапад, броколи.
  • Вашият организъм със сигурност се нуждае и от витамин С, който може да помогне при възстановяването на майки, които са раждали секцио. Ще го намерите в следните храни: домати, цитрусови плодове, ягоди, папая, чушки, броколи, брюкселско зеле, киви.

 

 

Ако сте в настроение за лека следобедна закуска, мислете внимателно преди да изберете. Избягвайте тестени закуски, чипсове и снаксове, тъй като са снабдени с тонове изкуствени подсладители. Вместо това или хапнете много малка част от това, което всъщност наистина искате или изберете едно от следните ни предложения:

  • Пълнозърнести бисквити с хумус и протеинов шейк
  • Ядки (пригответе в чантата си в случай, че получите желание да похапнете в движение)
  • Чаша мюсли с нискомаслено мляко.
  • Твърдо сварено яйце с извара
  • Кисело обезмаслено мляко ( ако имате домашно още по-добре) прибавете към него плодове, за да избегнете добавянето на захар за по-сладък вкус и доза протеин на прах, който е подходящ за бремени и кърмещи майки.

 

 

След като вече сте родили, може би си мислите, че сега може да се върнете към старият начин на хранене. Грешка! Това е една от най-големите грешки, които жените правят, когато се опитват да възвърнат теглото си. Да бъдеш майка означава, че ще изпиташ сериозна умора, докато не се приспособиш към новото ежедневие, така че се нуждаеш от диета, която може да ти помогне, а не от такава, която ще те оставя постоянно гладна и с чувството, че се лишаваш от нещо, което обичаш.

За да поддържате доброто си настроение, ние ви предлагаме да не се опитвате да губите от калориите, които са полезни и хранителни, защото вашият организъм има нужда от тях, за да се справя спокойно със всички задължения, които ви очакват. НО това не се отнася за тоновете рафинирани въглехидрати, които се съдържат в белия хляб, сладките храни и бързите храни. Такъв тип калории не само, че не удовлетворяват организма, но и действат лошо на кръвната захар, като ви правят още по-уморени, отколкото вече сте.

От гледна точка на загубата на тегло, ако приемате необходимите хранителни вещества, организмът ви ще получава повече енергия и сили и така ще можете да започнете да тренирате отново, за да влезнете във форма по-бързо. Истината е, че трябва да имате физическа активност, ако наистина искате да влезнете в добра форма. Да, с правилният хранителен режим ще свалите излишните килограми, но това няма да накара отпуснатата кожа да се стегне или пък да изчезне целулита от бедрата и дупето. Двете неща вървят ръка за ръка.

Раждането на дете обикновено е съпроводено с парад от домашно приготвени шоколадови кексчета, тарталети, захарни бисквитки под формата на дрънкалки и тонове други висококалорични сладкиши. Вместо обичайните изкушения за добре дошли, помолете приятелите и семейството си да вземат няколко пълноценни храни вместо това. Хората мразят да идват с празни ръце, когато посещават вас и вашето бебе за първи път. Това всички го знаем.

Така че, когато приятелите и семейството ви попитат дали имате нужда от нещо, бъдете честни! Помолете ги да вземат малко кисело мляко, което смятате, че ще ви хареса, кутия с ядки и каквато и да е друга храна, която може да ви е необходима, за да поддържате високите си нива на енергия. Вашият модел на хранене е важен не само за вашата енергия, но и за определянето на това колко бързо ще се върнете обратно към старото си аз. Колкото повече се придържате към здравословното хранене, толкова по-бързо ще се възстановите и ще се върнете към упражненията и ежедневните си грижи.

И не забравяйте един ден когато вашата рожба порасне, вие ще сте негов пример за това какво ядете и дали спортувате. Детето ви ще израсне с вашите навици и може би ще придобие някои от тях. За това ако искате любимото ви същество да е здраво и силно , бедете и вие такива. Ако искате един ден да води пълноценен начин на живот, трябва и вашият да е такъв. Не забравяйте, поведението на детето е такова каквото е и на родителите. Така че, бъдете достоен и добър пример, защото един ден това ще се отплати както на вас така и на него.

А сега тичайте към магазина за да се запасите със здравословни и качествени храни, защото определено ще имате нужда от много енергия.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Автор

Здравейте скъпи читатели, аз се казвам Надин и се грижа за това да получите информацията, която може да промени живота ви. Обичам да чета и пиша материали свързани със здравословният начин на живот, защото аз самата започнах да водя такъв. Повярвайте ми това наистина промени живота ми, не само че започнах да се чувствам по-добре, но и начина ми на мислене се промени в много по-позитивна насока. Именно заради това е създаден и този сайт – да ви даде информацията, която ви е нужна за по- дълготраен и пълноценен живот! Вярвам, че ще се наслаждавате на четивата 🙂



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *